Support

Support op maat

Voor support anders dan storingen, bijvoorbeeld uitbreidingen, gebruiken wij een handige credit formule. U schaft een set credits aan en kunt die besteden naar keuze. Credits verlopen nooit en uw actuele saldo is online beschikbaar. Bij oplevering van uw website krijgt u van ons al een gratis startsaldo mee. Op deze manier zit u niet aan een onderhoudsabonnement vast maar bepaalt u zelf wat u uitgeeft en wanneer u dat doet. In het overzicht hieronder kunt u precies zien hoeveel credits de verschillende support activiteiten vertegenwoordigen. Teruggerekend naar euro's kunt u met recht stellen dat onze onderhoudstarieven bijzonder concurrerend zijn.

Storingen en Updates

Als u bij ons een website laat maken dan doen wij kosteloos periodiek technisch onderhoud voor u. Denk hierbij aan updates van zoekmachine specificaties, beveiligingsupdates of nieuwe major versies van bijvoorbeeld PHP of MySQL die performance voordeel voor uw site opleveren. Wij doen dit NOOIT zonder overleg en NOOIT zonder uw toestemming. Wij testen alles uitvoerig voordat we de updates live zetten en zorgen ervoor dat er geen of minimale downtime voor uw site mee gemoeid gaat. Storingen op onze systemen (dit hebben wij gelukkig nog nooit meegemaakt) lossen wij uiteraard ook kosteloos op.

Support Pakketten

Gratis Support

  • Storingen en Problemen
  • Technisch Onderhoud
  •  

Basic Support

  • 50 Credits
  • € 100,- inc. BTW
  •  

Medium Support

  • 100 Credits
  • € 180,- inc. BTW
  •  
  • 20% korting

Premium Support

  • 200 Credits
  • € 300,- inc. BTW
  •  
  • 25% korting

Credit Overzicht

Cosmetisch

  Credits
Nieuwe lay-out hele site 50c
Nieuwe huisstijl basic site 50c
Nieuwe huisstijl medium site 75c
Nieuwe huisstijl premium site 100c
Visitekaartje (Digitaal geleverd) 25c
Flyer (Digitaal geleverd) 50c

Functioneel

  Credits
Webpagina wijzigen 15c
Nieuwe webpagina toevoegen 25c
Social Media Integreren 25c
Klanten/Leden registratie toevoegen 50c
Reservering systeem integreren 75c
Webshop integreren 100c

Support Verzoek

Ik meld een:
Storing
Verandering cosmetisch
Verandering functioneel

Ik geef de voorkeur aan:
Email
Telefoon
WhatsApp

Urgentie
Hoog
Medium
Laag

Privacywijzer

My MVM Design

Service Portal

In de My MVM Design service portal kunt u als klant al uw informatie terugvinden. Als wij digitale content aan u geleverd hebben zoals bijvoorbeeld visitekaartjes dan kunt u deze altijd weer opvragen en downloaden vanuit de portal.


  • Uw pakketten
  • Uw digitale content
  • Uw facturen
  • Uw Support Credits
  • Uw Support Tickets
  • Uw Hosting Informatie

Inloggen

Inloggegevens vergeten

Privacywijzer

ITIL

Industry Best Practices

Wij zijn ITIL foundation gecertificeerd en dat betekent dat wij onze support en service processen uitvoeren volgens kwalitatief hoge en erkende standaarden. ITIL staat voor Information Technology Infrastructure Library en is ontwikkeld als een referentiekader voor het inrichten van de beheerprocessen binnen een ICT-organisatie. ITIL is geen methode of model, maar eerder een reeks van best practices (de beste praktijkoplossingen) en concepten. Het resultaat van procesimplementatie met behulp van ITIL is vergelijkbaar met de ISO 9000-regulering in de niet-ICT-branche, waarbij alle onderdelen van de organisatie zijn beschreven en in een bepaalde hiërarchie qua bevoegdheid/verantwoordelijkheid zijn gerangschikt.


Service LiveCycle

ITIL richt zich op de complete Service LiveCycle. Daarnaast wordt een duidelijk klantgerichte benadering gehanteerd, vanuit een service en end-to-end perspectief. De voordelen van ITIL zijn:


  • Verbetering in dienstverlenende organisatie door gebruik van de beste praktijkoplossingen
  • Verbetering in klanttevredenheid door een professionelere benadering
  • Standaardisering en begeleiding
  • Verhoging van de productiviteit
  • Verhoging van gebruik van ervaring en vaardigheden